Poveşti dulci de pe Magheru

O plimbare pe bulevardul Magheru poate fi un răsfăţ clasic pentru bucureşteni şi un adevărat deliciu pentru turiştii străini ce caută, dincolo de nou, un timp al poveştilor, al eleganţei şi al micilor detalii. Aici, fiecare spaţiu are identitatea lui, de la prima cafenea până la ultima galerie de artă. Şi în fiecare loc cu identitate există oameni cu personalitate.

E imposibil să nu te opreşti câteva secunde pentru a admira vitrina magazinului Leonidas de pe Magheru, iar cine intră îşi lasă corpul în România în timpul în care mintea-i zboară în Belgia. Nadia Priboi, managerul magazinului, a analizat totul de-a fir a păr şi s-a asigurat că angajaţii ei nu văd în jobul lor o datorie, ci plăcerea de a testa, de a comunica şi de a spune povestea din spatele brandului Leonidas.

leonidas-chocolate_2253_11601867

Pasiune şi antreprenoriat

Cu o mină ce te duce inevitabil cu gândul la Marion Cotillard, Nadia este o femeie puternică şi transmite asta prin siguranţa şi eleganţa caracteristice atunci când vorbeşte despre debutul ei antreprenorial. Fost ofiţer de poliţie, şi-a dorit să iniţieze un business delicat, aparte, pentru propriul suflet. Ideea de a deschide un magazin Leonidas i-a venit abia în 2011, când se afla în Amsterdam, la un concert Andre Rieu şi a intrat într-un astfel de magazin. Nu i-a păsat nicio clipă că nu era prima şi nici ultima care avea să facă acest lucru în Bucureşti, a înţeles care sunt atuu-urile sale şi le exploatează în continuare.

Deschizând magazinul după ce Leonidas a anunţat schimbarea designului şi a paletei coloristice pentru mobilier, ambalaje şi fiind conectată la ultimele trenduri în ceea ce priveşte ciocolata, Nadia Priboi se consideră înainte de toate, un om pasionat şi abia apoi un antreprenor.

Riscuri cu multe zerouri

Din momentul în care a luat decizia de porni pe acest drum, au trecut şase luni până a găsit locaţia pe care şi-o imagina pe bulevardul Magheru, a investit 20.000 de euro şi zâmbeşte când spune că „de investit, investeşti în permanenţă. Nu există moment în care să spui că ai terminat cu investiţia. Un astfel de magazin este un risc şi dacă nu ai o doză de curaj pe măsură, nu vei reuşi”. Dincolo de toate, dacă oamenii mai renunţă la haine, bunuri, accesorii, nu se pot abţine de la micile plăceri: vin, bomboane, anumite alimente.  Iar dacă cererea diferă de la o zonă la alta, anumite produse nu se vând deloc, în timp ce altele sunt solicitate neaşteptat de mult, la magazinul Leonidas de pe Magheru, clienţii cer de toate. Situarea lui în centrul oraşului este un prim factor ce contribuie la asta, iar mai apoi, fluxul complex de oameni care-i trec pragul: de la cei cu un buget restrâns care cumpără praline de câţiva lei, până la cei care scot câteva sute de lei din buzunar pentru o cutie de bomboane.

Ambalajul vinde marfa8626-leonidas-chocolate-ballotin-tower_250x250

Ca un croitor înţelept ce a măsurat de zece ori înainte să taie o dată, Nadia Priboi ştie că un alt element care o diferenţiază este relaţia cu clienţii, că trebuie să-i înţelegi şi atunci când nu ştiu ce vor şi, mai ales, trebuie să-i surprinzi prin felul de a prezenta produsul. Se întâmplă de când lumea, ambalajul vinde marfa. Iar succesul înseamnă să creezi un spaţiu elegant, cald, primitor în care oamenii să trăiască experienţe dulci la propriu.

2 Comments

  1. O poveste superba!

  2. Very good article. I will be dealing with many of these issues as well..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *