Nu mai e ce-a fost odată: tocul
Atunci când vine vorba despre un produs care se înscrie în aria luxului (atenţie, nu a opulenţei), lumea devine adeseori reticentă. Şi dacă mai adăugăm un dram de extravaganţă, atunci reacţia este unanimă: refuz categoric. Şi toate se datorează amalgamului de prejudecăţi care domină mentalul colectiv.
Anul 2006 sau mai precis anul în care brandul Charlotte Olympia şi-a făcut intrarea în rândul împătimiţilor de pantofi. Cu o platformă inedită şi o structură care iese din tipare la propriu, pantofii pe care Charlotte îi propune ar mulţumi până şi pe cea mai pretenţioasă achizitoare de încălţăminte: de la mocasini din antilopă şi până la platformele generoase de 8 cm.
Dacă sezonul trecut, cel mai apreciat produs al colecţiei a fost perechea de sandale Avalon (al cărui toc artistic a fost considerat o adevărată operă de artă), atunci sezonul acesta vedeta este perechea de pantofi Cherie, al căror toc este, de fapt, un puddle care poartă o zgardă încrustată în pietre Swarowsky. Iubitoarele de asemenea pantofi pot lăsă la caserie suma de £1,195.
Însă doamnele care apreciază bunul gust ştiu că nicio sumă nu este prea mare atunci când vine vorba de o achiziţie calitativă.
(Sursă foto: www.charlotteolympia.com)
de Andreea Gurban
That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read article!