Nu mai e ce-a fost odată: tocul

Atunci când vine vorba despre un produs care se înscrie în aria luxului (atenţie, nu a opulenţei), lumea devine adeseori reticentă. Şi dacă mai adăugăm un dram de extravaganţă, atunci reacţia este unanimă: refuz categoric. Şi toate se datorează amalgamului de prejudecăţi care domină mentalul colectiv.

Anul 2006 sau mai precis anul în care brandul Charlotte Olympia şi-a făcut intrarea în rândul împătimiţilor de pantofi. Cu o platformă inedită şi o structură care iese din tipare la propriu, pantofii pe care Charlotte îi propune ar mulţumi până şi pe cea mai pretenţioasă achizitoare de încălţăminte: de la mocasini din antilopă şi până la platformele generoase de 8 cm.

Charlotte Olympia

Dacă sezonul trecut, cel mai apreciat produs al colecţiei a fost perechea de sandale Avalon (al cărui toc artistic a fost considerat o adevărată operă de artă), atunci sezonul acesta  vedeta este perechea de pantofi  Cherie, al căror toc este, de fapt, un puddle care poartă o zgardă încrustată în pietre Swarowsky. Iubitoarele de asemenea pantofi pot lăsă la caserie suma de £1,195.

Însă doamnele care apreciază bunul gust ştiu că nicio sumă nu este prea mare atunci când vine vorba de o achiziţie calitativă.

 

(Sursă foto: www.charlotteolympia.com)

de Andreea Gurban

One Comment

  1. That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read article!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *