Make a wish and let it happen with Malvina Cervenschi

Acum ceva timp, ne încânta cu vocea şi prezenţa ei plăcută la pupitrul ştirilor de la TVR, iar acum ne încântă în aceeaşi măsură prin…accesoriile şi eşarfele pe care le creează. „My first diamond” a fost numele primei colecţii de bijuterii cu care Malvina s-a lansat pe piaţa afacerilor. Şi de aici a pornit un nou brand numit Malvensky.

În prezent, vânzările ei se aproprie  de 40.000 de euro, iar Malvina nu se opreşte aici. Pentru viitor are deja planuri mari în ceea ce priveşte o nouă colecţie de bijuterii inspirată din opera lui Brâncuşi.

“Make a wish and let it happen” este mesajul ce este inscripţionat pe fiecare plic în care o bijuterie Malvensky este împachetată.

Clasică, elegantă şi creativă, am descoperit în Malvina o persoană sensibilă, care pune preţ pe valori precum frumosul, binele sau adevărul, aducându-l astfel în discuţia noastră pe Confucius, care spune că “Orice are o frumuseţe, dar nu oricine vede asta”, motto după care Malvina se ghidează atât în viaţa personală, cât şi în carieră.

 

Elegantine.ro: Cum defineşti eleganţa?

Malvina Cervenschi: Există anumite concepte care nu suportă o definiţie. Eleganţa face parte dintre ele, deoarece mai mult se simte decât se aplică. Este o combinaţie de instinct, informaţie, pasiune, bun simţ, etc.

Malvina Cervenschi

Elegantine.ro: Ţi-ai început cariera în faţa micului ecran, după care ai pornit o afacere în domeniul modei şi al accesoriilor. Ce proiecte surpiză mai pregăteşti în acest sens?

Malvina Cervenschi: Următoarea provocare este o surpriză şi pentru mine şi mi-a venit în timpul ultimei vizite la New York: o colecţie de bijuterii inspirată din opera lui Brâncuşi. Colecţia este deja desenată şi în producţie. I-am revăzut operele în perioada în care am fost în New York. Creaţiile sale sunt o provocare pentru mine, dar şi pentru cei care abia acum îl descoperă.

De asemenea, un proiect foarte important în care m-am implicat deja este colaborarea cu organizaţia Hopes and Homes for Children – HHC – pentru care am dezvoltat un pandantiv special Wings of Hope. În premieră, mini colecţia Wings of Hope a fost lansată la gala din 20 martie de la Ateneul Roman, colecţie din vânzarea căreia un procent important va fi redirecţionat către construirea caselor de tip familial pentru copiii defavorizaţi din centrul de plasament din sectorul 6. Am produs 500 de bucăţi, special făcute pentru evenimentul din 20 Martie şi care se pot comercializa pe pagina de facebook şi pe site, post eveniment.

Malvina Cervenschi

Elegantine.ro: Cum a luat naştere pasiunea pentru domeniul fashion?

Malvina Cervenschi: Pot spune că, mai degrabă, am fost pasionată dintotdeauna de bricolaj şi de accesorii şi mai puţin de modă. De asemenea, o motivaţie puternică pentru mine o reprezintă oamenii şi dorinţele lor, acesta fiind şi ideea de bază a business-ului meu: de a vedea dorinţele oamenilor devenind realitate. Apreciez ţinutele elegante, dar mai mult decât atât îmi plac hainele care spun poveşti şi au puterea de a transforma femeia pe care o îmbrăca.

Malvina Cervenschi

Elegantine.ro: Dacă ţi-ai descrie stilul într-un cuvânt, care ar fi acela?

Malvina Cervenschi: Smart casual spre elegant. Stilul meu evoluează în funcţie de o structură clară şi simplă: aleg doar ceea ce mi se potriveşte, nu fac excese nici la nivel de cromatică, nici de material sau model, nu fac compromisuri în privinţa accesoriilor şi întotdeauna recurg la o ţinută care mă face fericită pe deplin, şi nu o port de dragul de „a da bine” în lumina reflectoarelor. Merg mult pe alegeri clasice, pe care îmi place să le upgradez cu elemente inedite. Nu renunţ la piese basic, dar le pun în evidenţă prin mici artificii: accesorii, piese unicat, itemuri imprevizibile.

malvensky

 

Elegantine.ro: Cărui tip de femeie te adresezi prin creaţiile tale?

Malvina Cervenschi: Trebuie să fie activă, prezentă, creativă, pasională, interesantă, curioasă, îndrăzneaţă, open minded, liberă, dornică să îşi depăşească fricile. Ar trebuie să ştie cine este, ce vrea, cum să acţioneze în virtutea deciziilor sale. Ar trebuie să zâmbească şi să iubească în fiecare zi a vieţii ei.

page

 

Elegantine.ro: Care este motto-ul ce te-a ajutat atât în viaţă, cât şi în carieră?

Malvina Cervenschi: “Orice are o frumuseţe, dar nu oricine vede asta”… Confucius.

Cred că este responsabilitatea noastră să căutăm frumosul, binele, adevărul în tot ceeea ce ne înconjoară şi să alegem conştient să preţuim aceste valori. În viaţa profesională, mă ajută mult cunoaşterea personală şi a celor din jurul meu. De aceea, cele mai bune ajutoare sunt: cine, ce, cum, de ce, unde, cum…

Răspunsul sincer la aceste întrebări poate rezolva multe probleme. De altfel, nu există probleme, ci doar dificultăţi conştientizate.

Malvina Cervenschi

 

Elegantine.ro: De unde vine denumirea noii tale colecţii de eşarfe, “Marame”?

Malvina Cervenschi: De la dragostea pe care o am faţă de motivele tradiţionale romaneşti şi tot ce înseamnă portul popular românesc. Marame este un cuvânt superb şi cred că surprinde precis esenţa colecţiei mele.

Malvina Cervenschi

 

Elegantine.ro: Ce concept a stat la baza realizării eşarfelor din colecţia “Marame”??

Malvina Cervenschi: Filozofia colecţiei premium de eşarfe este condensată în citatul de pe cartonul de prezentare: “Tradiţiile care au rezistat puterii Timpului sunt cele care ne oferă cele mai valoroase lecţii de viaţă: pentru a fi sincer cu tine, trebuie să te întorci mereu la rădăcini.”

Fie că sunt motive tradiţionale din Maramureş, Bucovina, Harghita sau Moldova, suntem fascinaţi când descoperim frumuseţea şi complexitatea meşteşugului ce le caracterizează. Mi-am dorit să traduc această artă delicată în piese şi accesorii purtabile, dar şi să ofer culturii romaneşti locul pe care îl merită în moda contemporană.

Îmi doresc să devină un statement şi un item de care clientele noastre să fie mândre. Nu se mai produc la ora actuală eşarfe romaneşti aşa cum se purtau pe vremuri şi cum am primit moştenire de la bunici şi străbunici. Îmi doresc ca aceste eşarfe să facă parte din mândria fiecăruia roman. Sunt încântată de idee şi sunt convinsă că va aduce multă bucurie şi împlinire, la fel ca fiecare produs Malvensky.

Malvina Cervenschi

 

Elegantine.ro: Care este sfatul tău pentru femeile ce sunt la început de drum în construirea unei afaceri?

Malvina Cervenschi: Să aibă o motivaţie puternică, să ştie exact de ce îşi doresc să facă ceva, să aibă clar în minte scopul pe care şi l-au propus să-l atingă. Apoi să citească materiale de specialitate. În cazul meu, a fost cartea lui Marius Ghenea. Din cartea “Antreprenoriat” am învăţat foarte multe. Nu l-am citit o o dată, de două ori, de trei ori, ci de nenumărate ori am revenit la anumite fragmente, cunosc pagini pe de rost. M-am regăsit în unele pasaje, mi-am dat seama ce greşeli am făcut sau ce am de învăţat şi ce trebuie să învăţ în contiuare. E o “materie” care mi-ar fi prins foarte bine la şcoală. Marius Ghenea a scris această carte pentru cei ca mine, dar pentru şi pentru antreprenorii cu afaceri existente, angajaţi cheie care aspiră la poziţii mai înalte sau manageri de corporaţii. Şi cred că are mare dreptate când spune că această carte reprezintă o mare ocazie de a încuraja reluarea unei tradiţii antreprenoriale ruptă de cei 50 de ani de comunism şi apoi renăscuta într-un fel surprinzător, dar şi cu unele nereguli cauzate de percepţia greşită asupra ce înseamnă antreprenoriat în România.

 

Credite foto:

Radu Chindris
Alex Ionescu

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *