Luxul pentru generaţia online

 Vorbim despre lux, ne referim la lucruri, momente și obiecte pline de splendoare, elegante, ispititoare și greu accesibile.

 Unii dintre noi se gândesc la el, alții îl au, iar alții pur și simplu nu-i simț lipsa. Îmi place să cred că am respirat aerul oamenilor care vânează luxul, și-l doresc cu orice preț și ar face orice le stă în putere pentru a rămâne în zona lor de confort.

 Stau și mă întreb, oare câți dintre ei au gustat luxul pe care oamenii din generația online îl râvnesc? Când vorbesc despre generația online, mă refer la mulți alţi tineri, cu o vârstă cuprinsă între 20 și 35 de ani, cu studii peste medie și care își pun zilnic neuronii  în mișcare pentru a avea realizări mici pentru majoritatea sau colosale pentru câțiva.valentin

 Nu vorbesc acum în numele tuturor și îmi rezerv dreptul de a fi subiectiv. Cei ca mine, adică cei din generația online, vând timp. Astfel, noi vindem rezultatul lucrurilor pe care le învățam în fiecare zi, lucruri pe care nu ni le poate lua nimeni. Spre deosebire de alții, noi nu vindem terenuri, păduri sau locuri de muncă în poziții râvnite. Va dați seama că și luxul nostru este altfel, nu?

 Luxul despre care vorbesc e diferit, o să înțelegeți la ce mă refer. Noi nu vânăm produse vestimentare ale unor mărci faimoase, dar ne place să ne îmbrăcăm cu lucruri comode, în care ne simțim bine. Ne place un parfum bun și un ceas mai de soi la mână,  nu va fi nici cel mai mare, nici cel mai scump și nici cel mai strident.

 Când vine vorba de un telefon, îl alegem pe cel de ultima generație, la fel și cu tableta sau laptopul. Nu ne dorim să rămânem în urmă, știm că trebuie să fim mereu la zi ca să putem face un pas înainte. Mereu căutăm imposibilul și ne plângem că nu-l găsim, telefonul n-are niciodată suficientă baterie, ziua suficient timp și noaptea nu este niciodată prea lungă.

 Mai mult de atât, am schimba oricând o mașină mare pe o mașină mai mică, dar dotată cu un sistem de navigație și tot felul de opțiuni suplimentare. Nu căutăm ca vehiculul nostru să fie cel mai mare, până la urmă tot din punctul A în punctul B ne transportă.

 Cei ca mine așteaptă să vină vara că să poată să meargă cu bicicletă la birou, mai mult de atât, unii dintre noi solicită angajatorului să aibă și duş la birou.

 Consider că pentru generaţia online, luxul are o formă cel puțin atipică. Visăm la el și știm că cea mai bună soluție pentru a-l obține este să avem venituri pasive. Pentru noi, luxul este atunci când telefonul nu sună în timpul liber, când petrecem momente haioase cu prietenii sau când stăm o zi întreagă într-un parc de aventuri.

de Valentin Mănescu, Project Manager Webecom

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *