La Mer: Illuminating Moments Campaign

Între New York, Paris și Seoul nu distanța face diferența, ci emoția fiecăruia dintre cele trei cupluri selectate în noua campanie de imagine a celebrului brand de lux La Mer: Illuminating Moments.

la mer1

Cu o tradiție incontestabilă în ceea ce privește îngrijirea tenului, cele mai recente eforturi de completare a liniei de produse exclusiviste se materializează prin lansarea The Illuminating Eye Gel. Acesta este un tratament sub formă de gel răcoritor cu o putere fantastică asupra pielii din jurul ochilor, pe care o netezește și iluminează instant oriunde, oricând.

lamer2

„Un bărbat sau o femeie pot să nu spună un cuvânt, dar ochii lor îți vor spune întotdeauna totul” este părerea Lorettei Miraglia, vicepreședintele senior al diviziei de Inovație și Dezvoltare de produs în cadrul La Mer.  Aceasta este și filosofia pe care este întemeiată întreaga campanie de promovare a gelului care se anunță deja a fi un best-seller.

lamer3

Olivia Palermo și soțul său, Johannes Huebl , au fost primul cuplu reprezentativ pentru New York, ce a spart gheața și a oferit consumatorului La Mer un teasing pentru ceea ce va urma.  Într-o lume haotică, agitată și dominată de viteză, ei găsesc timpul de a se privi în ochi. La Mer demonstrează astfel, cât de importantă este legătura dintre două persoane și cum poate fi ea întărită prin gestul privirii.

lamer4

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *