Iutta: antreprenoriat din doruri

“Care e dorul tău?” De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, inițiată de Nicoleta Chirică, fondatoarea brandului Iutta. În spatele genților cu motive de inspirație tradițională, tânăra antreprenoare îmbină creativitatea și strategia de business pentru a răspunde dorințelor unei nișe de public atent selecționate. Elegantine a căutat să descopere nu antreprenorul și nici spiritul creativ, ci femeia care și-a transformat dorul într-un proiect de succes.

 Elegantine: Ce înseamnă dorul pentru Nicoleta Chirica?

N.C.: Eu cred că dorul e un trimis al dragostei, cu puteri magice. Iți amintește parcă de cine ești și unde vrei să fii, pe unde ai fost și încotro să te-ndrepți. Poartă cu el uneori și un sentiment de așteptare a ceva ce urmează să se-ntâmple.

iutta

Elegantine: Dacă ai avea ocazia să-i împărtășești un gând unui străin, sub forma unei lecții pe care ai deprins-o de-a lungul timpului, care ar fi acel gând?

N.C.: I-aș aminti că suntem creatorii propriei noastre vieți în fiecare clipă și cu fiecare gând.

Elegantine: Cum te vezi în oglindă, astăzi, la aproape 30 de ani?

N.C.: Văd o Nicoleta mai matură și ceva mai înțeleaptă, însă când mă uit în oglindă am sentimentul că parcă aș avea vreo 25. E frumoasă vârsta de 30 de ani. E rotundă și pare să aducă cu ea și un echilibru.

Elegantine: Se spune că banii n-aduc fericirea. Cât de importanți sunt banii pentru tine, ca femeie, dar și ca antreprenor?

N.C.: Fericirea e o experiență, iar banii pot fi o resursă care îți oferă o anumită experiență. Cred că banii n-aduc fericirea dacă ajung să te conducă, iar acest lucru e valabil în orice faci. Banii sunt importanți, însă cel mai important e să știi ce vrei să faci cu ei.

iutta1

Elegantine: Ești un om spiritual și cu un nivel de înțelepciune care depășește vârsta pe care o ai. Ce nu ai putea ierta unei persoane și, mai ales, ce nu ți-ai putea ierta ție?

N.C.: Cred că în timp putem ierta orice, dacă devenim conștienți că, de fapt, neiertarea nu ne servește cu nimic, în primul rând, nouă.

Elegantine: Crezi ca viciile au rostul lor? Care este viciul Nicoletei?

N.C.: Cred că toate au un rost, mai ales viciile. Frumusețea vine prin transformarea lor. Recunosc, cafeaua e unul dintre ele.

Elegantine: Un cuvânt, altul decât „dor”, care îți place și câte sensuri îi poți găsi.

N.C.: Esență. Esența vieții, a lucrurilor, esență de parfum, esență de lemn.

Elegantine: De cine ți-e dor?

N.C.: De mine când eram mică. De perioada în care furam pionii de la jocul „Nu te supăra, frate!” al fratelui meu și fugeam strigând în gura mare de bucurie. De vremea în care îmi făceam consignație în sufragerie și le vindeam alor mei lucruri cumpărate de la magazinul din colț. De zilele petrecute numai în casă, în care probam mereu hainele noi și visam la „când voi fi mare.” De vremuri cu vise mărețe și griji puține. De mare, de munte, de zilele cu mine.

iutta2

Lansată la începutul acestei luni, campania „Dor de românesc”  se va desfășura pe o perioadă de 10 săptămâni ce corespund celor 10 regiuni geografice ale țării. Acestui proiect i se vor alătura 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea, ritmurile vibrante cu momentele de calm, profesia cu familia, pasiunile cu prieteniile. Sunt femei ce se lasă călăuzite de dor și își poartă sensibilitatea la suprafață, ca semn de putere, care inspiră prin stilul de viață pe care îl au, prin valori și autenticitate. 

Scrie-ți și tu dorul pe  www.dorderomanesc.ro , unde se dorește unificarea trăirilor puternice în plan național și colecționarea lor într-un loc comun, ca un manifest pentru frumusețea și bogăția românescului din fiecare zonă geografică a țării noastre.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *