Essere per Sempre

Am auzit poveşti despre oameni de fier cu suflete de aur. În realitate, cu toţii suntem carne şi emoţie, fragili, dar invincibili prin unicitate. Am auzit poveşti despre frumuseţea unor timpuri trecute şi prezente, despre obiceiurile din anumite puncte cardinale şi despre ritmuri speciale în care lumea poate fi interpretată. Dintre toate, Italia se aude, se vede, se gustă, se simte. Italia se promite şi se povesteşte.

Luxul italian este o alchimie a trăirii, o materializare a libertăţii de gândire, în care tradiţia şi modernitatea se unesc în acelaşi corp. De la spaghete la Fellini, de la Fiat la Monica Belluci, de la Tarantella Napoletana până la Dolce&Gabbanna, de la soarele Toscanei până la mafia siciliană, Italia expiră stil şi eleganţă. Dar mai ales, inspiră.

essere1

În luna aprilie, Elegantine vorbeşte italiana. Şi afirmă cu tărie că atunci când vine vorba de italieni, ne ciocnim de o inversiune. Înainte de a fi oameni, avem rafinata femeia italiană şi bărbatul italian al cărui şarm nu cunoaşte obiecţii. Legende vii ce perpetuează ideea eleganţei şi impun trenduri în materie de design vestimentar, de produs, de interior, care confirmă că luxul este de fapt iubire de frumos şi nu de confort, aspiraţie către înălţimi şi nu către material.

Italia nu se demodează, precum nici strălucirea bijuteriilor Roberto Bravo nu îşi pierde intensitatea. Dar mai mult decât atât, stilul ei unic este un punct de referinţă atunci când vine vorba de bun gust şi de raportare la artă, cultură, afaceri şi divertisment. Uterul în care „Barocco” şi „Rinascimento”  au prins viaţă, a dat naştere de asemenea, conceptului de „viaţă dulce”.

În luna aprilie, definim eternitatea din perspectivă italiană. Am auzit poveşti despre oameni de fier cu suflete de aur. Mulţi dintre ei sunt italieni.

essere5

 

I’ve heard stories about people of steel with golden souls. In reality, we are all flesh and emotion, fragile, but invincible by our uniqueness. I’ve heard stories about the beauty of past and present times, habits of certain cardinal points and the special rhythms that can be interpreted by the world. Among all, Italy is heard, seen, tasted and felt.

Italy promises and tells. Italian luxury is an alchemy of living, a manifestation of freedom of thought, in which tradition and modernity come together in the same body. From spaghetti from Fellini, from Fiat to Monica Belluci from Tarantella Napoletana to Dolce & Gabbanna from Tuscan sun to the Sicilian mafia, Italian expires style and elegance. But especially inspires.

In April, Elegantine speaks Italian. And strongly states that when it comes to Italian, we encounter an inversion. Before being humans, we have the refined Italian woman and Italian man whose charm knows no objections. Living legends that perpetuates the idea of elegance and impose trends in fashion, product, interior design, confirming that luxury is really love of beauty not of comfort, aspiration to the heights and not to the material.

Italy never gets old, nor the glow of Roberto Bravo’s jewelry does not lose intensity. But more than that, its unique style is a point of reference when it comes to good taste and references on art, culture, business and entertainment. The uterus from where “Barocco” and “Rinascimento” came to life, also gave rise to the concept of “sweet life”.

In April, we define eternity in the Italian perspective. I’ve heard stories about people of iron with golden souls. Many of them are Italian.

 

essere10

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *