“Chic Roumaine” , o abordare luxoasa a spiritului traditional

Oare există o camașă  atât de spectaculoasă așa cum este ia românească? Pictorul francez Matisse a pictat “La Blouse Roumaine”,  iar acest veșmant este fără seamăn în lume. Chic Roumaine este magazinul care aduce în prim-plan un produs de țară extrem de prețios pe care azi îl regăsim ca trend-setter mondial.

ia Anica din nou

Ia “Chic Roumaine” își dorește ca frumusețea acestui stil vestimentar să imbrace atât femei din România, cat și din alte colțuri ale lumii. Este magazinul care se adresează femeilor puternice, femeilor sensibile și nu în ultimul rând femeilor rafinate. Această bluză diafană a fost îmbrăcată de-a lungul vremii de personaje cu rezonanță ca Regina Maria sau actrițe faimoase ca Jane Birkin, Helen Mirren și Camilla Belle.

“Chic Roumaine” este un brand născut din pasiunea de perpetuare a artei tradiționale românești, de întoarcere la simbolurile naționale ale costumului popular, cu frumusețile  nealterate de vreme ale portului românesc. Ia românească este cămașa care a reușit în timp să păstreze viu interesul străinilor față de poporul roman. De asemenea, pentru marii designer ai lumii ca Jean Paul Gaultier, Yves Saint, Laurent sau Tom Ford, ia românească a fost sursă de inspirație în colecțiile lor.

Iile “Chic Roumaine” sunt prezentate acum într-o nouă abordare , iar propunerile de styling regăsite pe site-ul www.chicroumaine.com au menirea de a atrage atât segmentul de public care rezonează cu piesele la nivel simbolistic, cât și segmentul mult mai tânăr, doritor să ofere ținutei sale o notă etno.

“Chic Roumaine” este magazinul online care pune pe primul plan  handmade-ul și țesăturile foarte fine din bumbac.  Produsele pe care le veți găsi spre vânzare vibrează cu fiecare cusătură și poartă în suflet frumusețea portului românesc. Calitatea  este foarte importanta, produsul fiind unul de lux.

ia Sanziana again

„Pasiunea de 50 de ani a unor mâini de 75 de ani și bucuria unei nepoate de a împărtăși lumii întregi comorile ieșite din atelierul bunicii, acesta este “Chic Roumaine”…  Chic Roumaine a crescut frumos din luna iulie a anului 2013, iar azi i s-au alăturat și alți membri ai familiei și prieteni, oameni care împărtășesc aceeași pasiune pentru tradiție și portul popular. Feedback-ul clienților ne-a întrecut așteptările, romanii din lumea întreagă ne felicită pentru ceea ce facem, iar clienții ne umplu sufletele de bucurie cu mesajele lor”, spune inițiatoarea acestui proiect, Cristina Hutter.

Pentru noi, românii, ia nu este doar o bluză.  Atunci când porti o ie aduci cu tine o întreagă poveste. Povestea mâinilor care au muncit cu migală  ca tu să îmbraci acest veșmânt, dar și experiența de zeci de ani a celei care a cusut, tradițiile și îndeletnicirile zonei din care este modelul, dar, mai presus de toate, motivele fiecărei ii spun povestea țării noastre.  Așadar, o ie este o poveste veche. Atâtea ii, atâtea povești,  deși uneori modelul e același, fiecare ie e unică.

Rona Hartner, imaginea “Chic Roumaine”

Rona Hartner a devenit anul trecut  imaginea  brand-ului “Chic Roumaine”. Artista a declarat că este incredibil de încântată să îmbrace pe scenă ia tradițională românească, un veșmânt foarte feminin, luxos, devenit în ultimii ani un must-have printre fashionistele din România și nu numai.

“ Este o adevărată încântare să port pe scena ia tradițională românească cu mândrie și cu speranța că fiecare femeie din România va avea în garderoba  o ie.”

Chic Roumaine reînvie spiritual etno și oferă piese unice, atemporale, făurite cu măiestrie de mâini iscusite.

Mai multe detalii pe www.chicroumaine.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *