Callessentially&Elegantine: luxul în co-brand

Pe data de 25 aprilie 2013, în premieră pentru piaţa de lux autohtonă, va avea loc în cadrul hotelului Residence Arc de Triomphe lansarea cardului Callessentially&Elegantine ce integrează servicii de concierge şi consultanţă reputaţională.
Callessentially este un club privat cu serviciu de concierge la nivel global şi se află în special în lumea celor care duc un stil luxos de viaţă. 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, consultanţii Callessentially sunt la dispoziţia membrilor clubului, pentru fiecare serviciu solicitat aceştia fiind privilegiaţi prin reduceri şi tratament preferenţial în rezolvarea cerinţelor.   “Dincolo de a fi un produs de lux, acest card este în primul rând, un element extrem de util care vine în întâmpinarea nevoilor clientului pe parcursul unui an de zile. Printr-un simplu telefon, imposibilul devine posibil la orice oră din zi şi din noapte, de la cele mai extravagante preferinţe, până la a găsi un instalator în momente critice”.(Andreea Antonescu, General Manager Callessentially)
Elegantine.ro este platforma online de analiză a serviciilor şi produselor premium din România prin analogie cu trendurile internaţionale. Un concept unic ce nu scapă din vedere audienţa străină, Elegantine redefineşte luxul şi prezintă într-o nouă lumină poveştile din spatele afacerilor cu multe zerouri, punând preţ pe filosofie şi nu pe matematica din business.

Afis Eveniment

“Concierge este încă un termen vag pentru români. Motiv pentru care lansarea acestei ediţii limitate de carduri co-branded poate fi considerată, pe de-o parte, o iniţiativă de educare a publicului şi, pe de altă parte, o nouă etapă ce ar alinia consumatorii de lux din România în rândul celor din străinătate. Cu toţii ne dorim confidenţialitate şi seriozitate, iar a avea propriul tău concierge timp de un an de zile nu este un răsfăţ, ci mai degrabă o necesitate impusă de vremurile pe care le trăim.” (Eglantina Becheru, Redactor-şef Elegantine.ro)
Parteneriatul Callessentially-Elegantine se identifică printr-o ediţie limitată de 100 de carduri co-branded valabile timp de un an de zile, preţul unui astfel de card fiind de 600 de euro. Acestea sunt disponibile începând cu data de 25 aprilie 2013, evenimentul de lansare coincizând cu lansarea oficială a platformei Elegantine.ro. Evenimentul ce reuneşte middle şi top manageri, diplomaţi străini şi colecţionari de artă va fi găzduit de Hotel Residence Arc de Triomphe.

Sponsorii acestui eveniment unic pe piaţa autohtonă sunt: Roberto Bravo by Gloria Diamonds, Ferrero Rocher, Peroni Nastro Azzuro, Mercedes Benz Parfumerie, L’Avenue, Madame Lucie, Arta nu muşcă, Active Studio, Canvas Imagine, Grafică şi Tipar.  Printre partenerii media se numără: Money Channel, Business Woman, Cariere, Ghimpele, Tabu, Webecom.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *