Beyond Money. Ti-ai vinde experientele?
Ritm. Viteza. Actiune. Coordonatele unei noi lumi in care tehnologia si digitalizarea informatiei schimba orice perceptie asupra relatiei spatiu-timp. Realitatea unei generatii care apreciaza mai curand experientele in detrimentul unei locuinte sau al unei masini. Nu mai cautam certitudini, ci provocari.
Nu este de mirare ca am rezonat profund cu mesajul scurtmetrajului ‘Beyond Money’ realizat de MRM/McCann Spania pentru Santander Bank. Si care, by the way, a si castigat anul acesta Entertainment Lions Grand Prix.
Pe scurt, Lucia (interpretata de Adriana Ugarte) isi vinde cele mai importante experiente, reusind pe tot parcursul actiunii sa trezeasca in mintea spectatorului intrebarea ‘Eu as face asta?’. Beyond Money reprezinta pentru mine dovada faptului ca dintr-o mare de branduri il vei alege pe acela a carui poveste te emotioneaza. Nu logouri, nu campanii cu termen de valabilitate, nu oferte, but that human touch care insufleteste mesajul.
Si mi-a mai confirmat ceva: ca regulile privind durata unui ad si captarea atentiei consumatorului sunt relative. Ne straduim atat sa ne incadram in 30 de secunde, un minut sau un minut jumate’, dar nu despre asta este vorba. Cine se uita 17 minute la o poveste, o si cumpara dupa. Si s-au uitat… atat de multi incat Santander Bank si-a atins 35% din targetul anual in primele doua saptamani de la lansarea scurtmetrajului.