A walk through Gucci’s history

Într-o lume plină de etichete, este greu să mai facem diferenţa între calitate şi preţ. Povestea brandului italian Gucci începe modest la sfârşitul secolului XIX, când Guccio îşi deschide primul  atelier de pielărie, dar treptat devine unul dintre cele mai cunoscute şi mai bine vândute branduri de lux din întreaga lume.

În anul 2008, conform revistei Businessweek, compania Gucci a generat în jur de 4.2 miliarde de euro, iar în anul 2009 s-a clasat pe locul 41 în faimosul top al celor 100 de branduri, realizat de compania Interbrand.

gucci
Compania a crescut şi a devenit una dintre primele case de bunuri de lux din lume. În 1990, Gucci capăta toată faima meritată când îl angajează pe Tom Ford ca designer, iar mai apoi acesta devine Director de Creaţie. Mulţi speculează că zilele de glorie ale brandului Gucci s-au terminat atunci când Ford pleacă în 2004, însă actualul Director de Creaţie al casei de modă, Frida Giannini a dovedit că ştie să pună în evidenţă luxul şi eleganţa în orice context.

gucci (1)
Nu putem vorbi despre Gucci dacă nu ne gândim la feminitatea boemă, la glamour-ul structural şi mult sex appeal, iar când vine vorba despre prezentările cunoscutei case de modă, nu exista limite atunci când se pune accentul pe strălucire, opulenţe şi fascinaţie.
Compania Gucci este prezentă și în România, în magazinul multibrand Mengotti din București.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *